یزدفردا :روابط عمومی و اموربین الملل شهرداری یزد:قال ا... العزیز الحكیم"انا نحن نزلنا الذكر و انا له لحافظون"در سالروز حملات نمایشی 11 سپتامبر كه دست پلید صهیونیسم بین الملل بر همه جهانیان آشكار شد اقدام چند كشیش ابله و لاابالی و افسار گسیخته در سوزاندن و هتك حرمت قرآن كریم اقدامی جنون آمیز و خفت بار است كه حمایت پیدا و پنهان دولت صهیونسیتی آمریكا برگ ننگین دیگری در كارنامه این رژیم پلید رقم زد كه قطعاً تلخی این حادثه بزرگ سالهای سال در كام مسلمین و آزادی خواهان جهان خواهد ماند و بسان لكه سیاهی بر تارك دولت انگلیس و برخی دول اروپایی وابسته به جریان صهیونیسم تا ابد ماندگار می شود.
به تعبیر مولای متقیان حضرت علی بن ابیطالب (ع) قرآن بسان نوری است كه خاموشی ندارد و چراغی است كه درخشندگی آن زوال نپذیرد و قدرتی است كه یاوران آن شكست ندارند و به بیان شیوا و رسای مقام عظمای ولایت حضرت آیت ا... خامنه ای حادثه اهانت به قرآن و پیامبر عظیم الشأن (ص) با همه تلخی در دل خود حامل بشارتی بزرگ است و خورشید پر فروغ قرآن روز به روز بلندتر و درخشنده تر خواهد شد .
در هر حال از آنجایی كه دیر زمانی است نور اسلام به بركت قرآن، خون شهدا و رهبری علماء مجدداً تابیدن گرفته و نفوذ آن در دلهای حقیقت طلب جهانیان بیشتر شده گروهی تاب تحمل این نور الهی را ندارند و دیوانه وار در نقطه مقابل آن قرار گرفته اند و اقداماتی انجام می دهند كه به اختلاف افكنی بین مسلمانان و ادیان الهی منجر می شود.
لذا در حال حاضر كه این افراد مغرضانه قرآن كریم را مورد اهانت قرار داده اند پرسنل شهرداری یزد و سازمانهای تابعه این عمل قبیح غیرانسانی را شدیداً (قویاً) محكوم كرده و با شركت در راهپیمایی روز چهارشنبه مراتب اعتراض و نفرت خود را هم آرا با سایر مسلمین و عدالت خواهان جهان ، اعلام می نمایند.

یزدفردا




  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا